maanantai 14. tammikuuta 2013

Aulis Apeakärsä...

Eilen Viiru esti Ellin pelaamisen!
 Harmi, että minun blogia lukee niin harvat ihmiset ja vielä harvemmat osallistuu vaihtoihin.
Luulin, että tuo ystävänpäivä-vaihto olisi kiinnostanut swappaajia.
Oliko hinta liian kova? Vai sekoittiko pakkaa tuo punainen väri?
Mutta ystävänpäivään kuuluu punainen... *seli seli*
Jospa tämä blogi joskus tavoittaa samanlaisen lukijakunnan kuin ennen, koska kommentteja on kiva lukea ja vaihtoja on mukava järjestää.
Kuitenkin blogi on minun linkki ulkomaailmaan facebookin lisäksi.
Tympeä elämä mulla, vai mitä? 
Ehkä tuo facebook kaappaa kaikki bloggaajat ja askartelijat.
Sielläkin jo huhuilin ATC-harrastajia. Tekisi mieli tehdä ATC-kortti vaihtoja, mutta tuntuu ettei kukaan enää harrasta moista.
Onko linkkivinkkejä?
Taidan olla huonoa seuraa..menen pois...

18 kommenttia:

Tuula kirjoitti...

Moi, ainakin Vilimarika (somanyinspirations.blogspot.com) on innokas atc-harrastaja. Käyhän vilkaisemassa. Itsekin huomannut, että fb vie ihmiset ja vuodatuksen kaatuminen, minähän siellä vielä lähes yksinäni jorisen

Kirsi74 kirjoitti...

Vaihdot on kivoja, mulla ei vaan riitä into nyt sellaiseen :( Kyllä mä täällä käyn lukemassa aina kun jotain julkaiset :)

Saila kirjoitti...

Tanja! Käy blogissani katsomassa, että onko siellä mieleisiä atc-vaihtareita ja laita sitten meiliä, niin sovitaan jatkosta :)

Kotilaiska kirjoitti...

Kyllähän meitä ATC harrastajia on ihan entinen määrä jollei enemmänkin, mutta haasteet on suositumpia kuin vaihdot,mullahan kyllä on aina tuolla haasteblogissani myös vaihto tosin tässä kuussa siihen ilmottautuminen on jo ohi mutta jos sulla on paljon keskeneräisiä tai epäonnistuneita niin voit niistä 3 mulle laittaa niin saat multa kolme "sutturaa" tuunattavaks ja sitämukaa omakses ja voin vaihtaa myös muita kortteja, niin vanhoja kuin uusiakin ehdota aihe tai kerro mitkä vanhoista korteistani kiinnostaisivat niin katsotaan.
Mun blogin sivupalkissa on linkkejä ATC harrastajien blogeihin otsikon "näitä seuraan" alla
Ja kyllä tuo 10 tuossa swapissa on hiukka iso summa kun 5 eurookin on viel pikkasen yläkanttiin sopiva olis 1-3 euroo josta toi 3 on ihan maximi ku kuitenki viel postimaksutkin päälle.Aika moni atc harrastaja on pienituloinen tai eläkkeellä tai jopa aivan varaton ja tää on monelle ainoo henkireikä kun näithän voi tehä miltei ilmasist aineist ja varmaan tota vaihtookin välil rajottaa se ku ei oo varaa postimerkkiin,ja tämä on totta vaikkei tällä hetkellä omakohtaista.

Vilimarika kirjoitti...

Heipparallaa! Tokihan atc-vaihto onnistuisi. Minulta saakin tammikuussa tuplaten kortteja. :) Nimittäin jokaista valitsemaasi korttia kohden laitan ylläriatc:n mukaan.
Haluaisitkos vaihtaa jo valmiista vai että teemme kortteja yllärinä kaikki?
Onko sinulla jossakin vaihdettavia kortteja?

Tanja kirjoitti...

Tuon kympin ajattelin siksi että saisi "vapaammin" keksiä paketin, kun tuntuu että kaikki on niin kallista nykyään. Kaik kallistuu, kaik kallistuu... :)Jos esim. on neuloja niin ei lankakerää saa lahjaksi 1-3eurolla... :/ Ja tuohan ei ole siis ATC-vaihto vaan paketti vaihto. :)

Saila kirjoitti...

Tehdäänkö niin, että katsot vaihtariehdokkaat tuolta blogistani ja jos jotakin mieleistä niistä löydät, niin teet sitten minulle vaihtarit vapaalla aiheella?

Pirkkoinkeri kirjoitti...

Minä olen pitänyt hengissä Vuodatuksen blogiani, koska siellä ovat kortteiluni ja muut väkerrykseni. Vähiin ovat vaan jääneet kohdaltani korttivaihdot.
Pirkkeri

Funchis kirjoitti...

Vai huonoa seuraa ! Tjaah sitä tässä tylsyydessä tarvittaisiin, jotta joku johdattelisikin huonoille teille ja tulisi jotain hassunhauskaa. No vitsi, vitsi. Sä mitään huonoa....

Minunkin blogissani on sivussa linkkejä muiden kortteilijoiden blogeihin, jotka ahkeroivat koko ajan atc:iden kimpussa ja vaihtoja menee ja tulee. Vuodatus kadotti kaikki mun vanhempien korttieni kuvat, joten vaihtokamaa kyllä olisi, mutta eihän niitä nyt kukaan näe, kun en jaksa kaikkia satoja kortteja uudelleen bloggeriin skannata. Ehdottele vaihtoa, jos jostain näkemästäsi kiinnostut. Tai tule mukaan haasteisiin, niin siitä se taas lähtee.

Kristiina kirjoitti...

Kyllä mä ainakin käyn lukemassa. Mieli olis tehnyt osallistua vaihtoonkin, mutta nyt kun väsään tuota opinnäytetyötä, lupasin miehelleni, etten puuhaile yhtään mitään ylimääräistä, ennen kuin tuo oppari on onnellisesti takanapäin. Siksi en lähtenyt tällä kertaa vaihtoon.. Seli seli....

Sanna kirjoitti...

No et tosiaankaan ole huonoa seuraa :) mulle vaan on nuo askarteluhommat vieraita - tai askartelen kortteja, mutta en paljon kehtaa niitä esitellä...

Riina Itkonen kirjoitti...

ATC-korttien vaihto onnistuu. Mullahan on blogissani vapaat vaihtoon kortteja, jos siellä on mieluisia niin katsopa. Teet sitten vastineet minulle. Voidaan toki sopia aiheetkin ja vaihtaa kortit. Tehdäänkö tästä vaihdosta ihan tapa ? Ystävänpäivähaasteeseesi olen osallistumassa, saithan sähköpostia minulta sen tiimoilta ?

suvi kirjoitti...

Älä sinä ystävä hyvä höpötä,käyn blogiasi lukemassa,vaikken aina selviä kommentoimaankaan.Ja tiiät kyllä miksi <3
Toisekseen koukussa kortteihin-sivustolla on atc-korttien harrastajilla oma ryhmä,käypä siellä kurkkimassa ;)mä en oo ite oikein päässy vielä jyvälle niistä:(

Sirpa ja Kollo kirjoitti...

Minä käyn lukemassa blogia. :)

tarja.o kirjoitti...

Huomasin tuolla kierrellessä, että etsiskelet atc vaihto kavereita!! Minä mielelläni vaihtaisin kortteja jos suinkin vain kelpaa:))

Miran Oma kirjoitti...

Lukemassa käyn aina kun tulee uusi postaus mutta olen niin turkasen huono kommentoimaan :) Siinä olisi minulle uudenvuoden lupausta :D Huomasin vaihdonkin mutta nyt en ehdi osallistua. Juuri yksi päivä mietin miten ennen osallistuin kaikkiin ihaniin vaihtoihin (monet sinun järjestämiä) mutta nykyään ei tunnu aika riittävän mihinkään...

Sinikka kirjoitti...

Käyn täällä aina kun olet päivittänyt,mutta olen tosi huono kommentoimaan..

Kiki kirjoitti...

Olen täällä jo useamman sun postauksen lukenut ja nyt on kyllä pakko pysähtyä kommentoimaan :) Itselläni ei ole käytännössä yhtään linkkejä tuonne blogistaanian ja fasebuukin ulkopuolelle sukulaisia lukuunottamatta. Bloggailu on kyllä tärkeä henkireikä :) Ja se se vasta tympeää elämää oli ennen nettiä kun olin silloin jo yksinäinen :) Huonoa seuraa et ole ollenkaan, monta mielenkiintoista postausta olen lukenut. Pidän kovasti tälläisistä blogeista, joissa annetaan elämän olla kiillottamaton; välillä hyvää, välillä huonoa.