perjantai 18. tammikuuta 2013

Postikortti-ihanuuksia!


Kiitos jokaiselle Korttiringin vaihtareita lähettäneille!
Kiitos Kini, Pirjo-Liisa, Maritta, Verneri, Pirkko, Marjut, Sanna! (unohtuiko joku?)

Olen saanut todella ihania kortteja keräilyaiheisiini.
Tässä muutama maistiainen.

Tälläinen  Leila Myllymäki minulta puuttuikin! 
Leilaa löytyy muutenkin vähän. Miksiköhän?


Viirua ja Pesosta! Tykkään! Näitä kun saisi lisää!


Rakastan näitä vanhoja pahvipintaisia, pienempiä kortteja. Tässä vielä pääsiäiskortteja, joita fanitan kympillä!


 Tuli myös muutama uusi Erik Forsman. Tykkään Forsmanin nauravista tontuista ja arkisista puuhusta mitä korteissa on kuvattu.


Tälläisistä yksinkertaisista kukista, marjoista, sienistä ja eläimistä pidän todella.


Vanhoja taloja! Mieluusti punaisia.


Lehmiä!


Vaikka Jenny Nyströmejä on paljon, niin taas sain uusia!


Syksyä!

Kauniita ja ihania enkeleitä!

Tämän tyyppiset pupu-kortit on sydäntä sulattavia!


Pääsiäinen! Pääsiäiskortit on aina niin ihania!
 Erityisesti alarivin oikeanpuoleinen on mahtava!

Lars Carlson.

Olen rakastanut plärätä kortteja lapsesta lähtien ja olin "outo", kun keräsin kaikki kortit talteen, kun äiti olisi ne roskiin heittänyt.
Vieläkin on tallella joitakin joita sain "pelastettua", esim. mummoni kortti minulle 10v ja tätini kortti, jossa onnitellaan 8v nuorta neitiä! 
Korttien runot ja mietelauseet ovat myös mieleen ja olen niistä tehnyt albumin, jota huonona päivänä luen ja saan positiivisiä ajatuksia. 
Tuokin yllä oleva mietelause on hyvin tärkeä huonona päivänä!




4 kommenttia:

Peikkotyttö Hanna kirjoitti...

kauniita kortteja. :)

Anonyymi kirjoitti...

Hei! Ihania kortteja. Minä säästän kaikki kortit, joita saan.Samoin olen säästänyt kaikki kirjeet. Minulla oli nuorena todella paljon kirjekavereita monesta eri maasta. Jokin aika sitten eräs kirjekaveri Virosta otti yhteyttä 30v:n jälkeen, Facebookin kautta. Ja nyt kirjoittelemme jälleen.

Sirpa ja Kollo kirjoitti...

Kauniita kortteja! :)

Minäkin olen säästänyt lapsuuden kortit ja syksyllä osa niistä oli mukana postikorttinäyttelyssä.

koivunlehti kirjoitti...

Tosi kivoja kortteja. Tykästyin lehmäkorttiin!