lauantai 16. helmikuuta 2013

Kierrätys ATC-vaihto- Tervetuloa mukaan!

Keksin uudenlaisen vaihdon eilen illalla ennen nukahtamista.
Vai onko joku jo keksinyt ennen minua?

Idea on tälläinen.
Kierrätämme 2 ATC-kortteja ringissä ja jokainen lisää kortteihin aina jotain pientä, lopulta kotiin tulee kaksi valmista ATC-korttia takaisin valmiina.

ATC-kortin omistaja laittaa liikkeelle korttipohjan, joka on päällistetty YHDELLÄ paperilla, kortti matkaa seuraavalle joka lisää siihen jotakin, sitten seuraavalle joka lisää siihen taas jotakin jne. Lisätä saan minkä parhaaksi näkee, mutta ei liikaa. Vain jotain.

Korttien taakse kirjoitetaan "omistajan" nimi ja että kyseessä on kierrätys ATC-kortti.
Korttien mukaan tulee lista jonka mukaan kortit kulkevat.
Minä teen listat, jotka voi sitten jokainen kopsata korttiensa mukaan.
  Ilmoittautuminen alkaa nyt ja kestää ensi lauantaihin eli 23.2. asti ja kortit lähtisivät liikkeelle viimeistään 1.3.13.
Korttien kiertoaika on vapaa, mutta toivotaan ettei viikkoja kortit makaa paikallaan.

Kuullostaako kivalta?
Lähdetkö mukaan?

Mukana: Minä itse, Tanja 
Kotilaiska
RaijaAnnikki
Maca
Elli 
Enkuli

10 kommenttia:

Kotilaiska kirjoitti...

Kyllä kuullostaa kivalta ja lähden mukaan. Kyllä tällasia "kierrätys" ATC vaihtoja on ollut esim. mulla mutta nyt juuri ei sellasta oo mun tietääkseni kellään menossa. Tää on ihan huippu kivaa, monasti tätä live vaihdoissa harrastettu ja varsinkin viime kesälomakiertueellani tehtiin näitä hurjan monta.
Tarviiks mun laittaa meilii sul ku mul on jo sun osoite vai onks muutaki yksityist asiaa? J
Niin ja kiitos "kaksosista" ja matskuista ym. Laitan kuvat ja tarinat just koht blogiini

Tanja kirjoitti...

Laitoin viestin sinulle eli tarvitsee tehdä vian neljä korttia, kun meitä on mukana viisi, jollei halua itselleen tehdä.

RaijaAnnikki kirjoitti...

Kiitos vinkistä, tulen mukaan.

Maca kirjoitti...

Mukana olen!

Elli kirjoitti...

Minäkin voisin lähteä mukaan uuteen juttuun! Ihan ekaa kertaa täällä blogissa vierailemassa jäänpäs tutkimaan!

enkulin käsityöt kirjoitti...

Minäkin tulen mukaan

Maca kirjoitti...

Minä olen nyt pihalla kuin lumiukko, miten pitää toimia. Sain Kotilaiskalta 2 korttia, lisään niihin jotain ja laitan kenelle? Lista oli mukana, otanki siitä ensimmäisen nimen? Ja laitanko samaan kuoreen 2 omaa korttia?

Tanja kirjoitti...

Maca: Juuri näin. lisäät kortteihin jotain ja laitat listalta jollekin, raakkaa oma nimesi yli.

enkulin käsityöt kirjoitti...

Ninun tekemäni pohjat hävisivät jonnekkin. Muut ovat esitelleet saamiaan kortteja blogeissaan. En ole saanut omiani ollenkaan.

Tanja kirjoitti...

Ei minunkaan tekemäni ole vielä saapuneet.. jospa ne sieltä kotiutuis...