torstai 21. helmikuuta 2013

Tabermannin runokirjan tuunaus-Tervetuloa mukaan!

Minulla on monen monta runokirjaa. Olen niitä joskus ihan keräillyt.
Eräänä ilta käteeni sattui 
Tommy Tabermannin runokirja: Tähtiä kämmennellä.
Kauniita runoja, mutta tylsiä sivuja.


 Niinpä ajattelin laittaa tämän kiertoon, että jokainen voi tuunata tästä runokirjasta kauniimman.
Tuunasin kevyesti jo kannet.

Nyt on sinun vuorosi!
Tervetuloa tuunaamaan niin monta sivua kuin haluat. 
Aihe on vapaa, mutta sivuja ei kontaktoida EIKÄ saa käyttää paksuja koristuksia. 
Kirja mahtuu matkustamaan A5-kokoisessa kuoressa. 

Lähde mukaan kommentoimalla ja laittamalla osoitetietosi meiliini
annitanninelamaa @ gmail. com (välit pois) 

4 kommenttia:

Funchis kirjoitti...

Hieno kierrätys alkamassa. Tosin en uskalla osallistua, osallistuin äsken niin monenlaiseen vaihtoon, että meinasin sotkeutua sormiini. Kuule, hyppää mukaan junaan - siihen päivän sanomalehtikuvien silppuamiseen. Saadaan kiva rinki, jossa useampia. Ihan vapaaehtoinen, ei aikataulua, minäkin teen silloin kortin, kun siltä tuntuu ja sopivia kuvia päivän lehdestä löydän. Tule.

tarja.o kirjoitti...

minä voisin osallistua tuohon kirja juttuun, jos vaan kelpaan? ja niinkuin funchis jo sanoikin niin tule ihmeessä päivän lehtiä silppuamaan:)

Kotilaiska kirjoitti...

Minä tuun mukaan, mullakin kiersi edellisvuonna tabermannin runokirja ja siitä tuli tosi upee

Sanna kirjoitti...

Ai niin, mie en tainnu muistaa laittaa meiliin osoitetietojani... oot jo niin "tuttu" (ja melkein sukulainenkin :P) että ajattelin automaattisesti, että sulla on mun oso... mutta yritän muistaa laittaa.