maanantai 11. helmikuuta 2013

Tervetuloa pieneen ATC-kortti vaihtoon. Aiheena "punainen'".

Laitetaanpas liikkeelle pienen pieni ATC-vaihto. 

Ideana on tehdä  viisi atc-korttia, joitten aihe on vapaa, mutta kortista pitää löytyä jotain punaista näin ystävänpäivän kunniaksi.
Mitä ja miten punainen esiintyy, sen saa jokainen itse ideoida.
Mukaan pääsee minun lisäkseni viisi kortteilijaa.
"Säännöt" ovat helpot ja seuraavanlaiset.

1.Jokainen tekee viisi atc-korttia, jossa on jotain punaista.
 
2. Korttien mukaan laitetaan itselle osoitettu kirjekuori osoitteineen ja postimerkkeineen.
Sekä tarvikkeet yhteen atc-korttiin korttiin, jossa on jotain punaista. Korttipohjaa  ei tarvitse tarvitse lähettää.

3. Lisäksi kuoreen sujautetaan joku pieni ylläri; tarroja, kiiltokuvia tms. 5kpl:tta.

3. Kortit lähetetään minulle ja minä jaan kortit ja yllärit jokaiselle osallistujalle.

4. Kun jokainen saa omat vaihtokorttinsa + tekee tarvikkeista tehdyn kortit, niin kortit julkaistaan omassa blogissa.

Mukana: Tanja, itse
* Maca
* Tarja
* Enkuli
* Kotilaiska

Mukaan voi lähteä kommentoimalla tähän.
Ilmoittautua voi aina 15.2 asti. Minulle tulevat kuoret  postiin  viimeistään 20.2.
Kun kaikki kuoret on kasassa, niin lähetän heti.

6 kommenttia:

Maca kirjoitti...

Mukana olen! Kiva haaste.

Tarja kirjoitti...

Täytyypä kokeilla minunkin, joten lähden mukaan;)

enkulin käsityöt kirjoitti...

Minäkin tulen mukaan.

Selma kirjoitti...

Kiitos kutsusta ja vierailustasi :) Tälläkertaa jätän korttihaasteen väliin, mutta joskus voidaan vaihtaa kortteja muuten vaan. Mulla ei kyllä ole vaihtopakkaa nyt juuri laikaan olemassa ja niin monta projektia kesken. Mutta katsotaan tulevaisuudessa :) Hauskaa Laskiaistiistaita ja Hyvää Ystävänpäivää :)

sirkkis09 kirjoitti...

Hei! Kiitos kutsusta ja kiva kun liityit seuraajieni joukkoon :) Nyt täytyy toppuutella vaihtohaasteita, kun on kertynyt vähän liikaa tekemistä. Varmasti tulevaisuudessa osallistun mielelläni, mutta juuri nyt en ehdi.
Palataan asiaan, kivaa laskiaispäivää - niin ja tietysti Ystävänpäivää myös xxx

Kotilaiska kirjoitti...

Minä mukaan vaik henki menis :)