lauantai 16. maaliskuuta 2013

17.1.2007

Tein ensimmäisen ATC-korttini, joka on ollut tälläinen.

358331.jpg 
Ihan ok kortti. Simppeli, mutta kuitenkin ihan hyvä.
Tätä nykyä kortteiluni on aika kerroksellista. 
Myöskin aika romanttista, keijuja, kukkia, naisia, lapsia, rakkautta...
Välillä kun olin henkisesti huonossa kunnossa kaikki askartelu jäi. Elämä oli pelkkää hengissä pysymistä.
En ole vieläkään täysissä voimissa, mutta nyt olen taas innostunut vaihtamaan kortteja ja nautin niitten tekemisestä todella paljon.
Kaipaan vaan vaihtokavereita...
*WinkWink*


5 kommenttia:

Maca kirjoitti...

Minä voin vaihtaa. Tehdäänkö 3 eläinkorttia?

MummonPajukori kirjoitti...

Kauniisti ideoitu kortti..tykkään<3

Kaisa kirjoitti...

Jos askartelu on merkki paremmasta olosta, niin toisaalta tulee parempi olo kun jaksaa askarrella. <3

enkulin käsityöt kirjoitti...

Ihana kortti. Minullakin on ensimmäinen korttini tallessa. Tuliko minun lähettämäni kirje perille? Lähetin kolme atc-korttia??

Kotilaiska kirjoitti...

Tosi kiva eka koertti. Et sit huomannu et siin oli vaihto ehdotuskin eli jos teet ja lähetät mulle pääsiäisaiheisen kortin niin mä lähetän sulle vaihturiks samalla aiheella yhtä monta kun olen sulta saanu, viel ois aikaa viikko jotta sit myös arvontaan osallistuu mut tietty vaihtoon voi lähettää ihan pääsiäiseen asti