sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Postikortteja vaihteeksi!


Kaikenlaiset kortit kuuluvat tällä hetkellä elämääni.
Niin ATC:t kuin postikortitkin.
Tässä viime aikaista postikorttisatoa!
Sannalta ihania,vanhoja pääsiäiskortteja ja vanha ruusukortti.
Kiitos!


Tanjalta lehmiä ja ikoneita! Tykkään. Kiitos!

Ullalta tulikin paksu kuorellinen erilaisia ihanuuksia. Tässä vain pintaraapaisu.
Kiitos Ulla!




Pitkästä aikaa uusi Jenny Nyström! Sekä Maret Walle oli puuttuva.

Olen innostunut tätä nykyä entistä enemmän postimerkeistä.
Ja huhuilisin nyt tälläisen kortin perään.
Löytyykö keneltäkään irtokappaleena tälläistä?



Äsken liottelin elämäni ekaa kertaa postimerkkejä. Olen ostanut postimerkkejä valmiiksi liotettuna ja sitten olen vain repinyt irti kuorista.
Nyt pienen satsin liottelin ja irroittelin. Sehän oli helppoa ja kivaa puuhaa.
Kerään vain suomalaisia merkkejä, mutta kaikki suomalaiset kelpaa!
Sitten kerään tuberkuloosiliiton-joulumerkkejä.
Jos joltakulta löytyy niin vinkkaa minulle!
Nyt tarvitsisin kansioita, mutta kamalan huonosti löytyy. En siis halua maksaa satasta kansiosta. Minulle kelpaa halvempikin. Sellaiset joita 1980-luvulta löytyi joka kaupasta siitä kirjepaperihyllyn vierestä.
Niin ne ajat muuttuu postimerkkeily on ihan muumioharrastus niinkuin kirjeenvaihtokin.
Onko kenelläkään vinkkejä mistä saisi noita kansioita?
Huutsikasta olen nyt pari huutanut. 3euron kappalehintaan!
Mutta nyt palaan toiseen muumioharrastukseen, nimittäin lähden kirjoittamaan kirjettä ja ihan käsipelillä!

5 kommenttia:

enkulin käsityöt kirjoitti...

Upeita kortteja olet saanut

Kainis kirjoitti...

Minäkin olen joskus kerännyt postimerkkejä. Ja näistä tuberkuloosimerkeistä olen erityisesti tykännyt. Täytyykin katsella sillä silmällä.

Kotilaiska kirjoitti...

Minä oon postimerkkikansioita kirppikseltä löytänyt ihan pilkka hintaan ja joskus myös postimerkkejä pussikaupalla mutta minähän käytän ne merkit askarteluun, hyi tuhma minä. Mun veli harrastaa postimerkkeilyy, taitaa olla ex lehmänhoitajien alaa :)
Yritän kytät jos niit tuberkuloosi merkei näkyis mun valikoimis ja voisin ehken lahjottaa sulle noi mun kansiot postimaksun hinnalla kunhan löydän ne ja jos ne nyt sit viel on priima kunnos ku mää niit oon käsitelly.Ja voisin kirppareilki kattella jos taas halpoi löytyis ni voisin ostaa ja sulle lähettää, pidetäänkö se max.3 euroo?

Tanja kirjoitti...

Kotilaiska: No jos on iso kansio siis ISO niin voin maksaa 10e, muuten alle sen. Mutta joku 3-5e olis sopiva pikkukansion hinta-minusta.

vikke* kirjoitti...

Kiitos Tanja ATC korteistasi!
Tuplavaihdon kortit tippuivat tänään postilaatikkoon :)