sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Haluan vaihtaa ATC-kortteja!

 Kuka haluaisi vaihtaa ATC-kortteja minun kanssa? 
Kortituttaa kovasti.
Laittakaa kommenttia tahi laittakaan meiliä osoitteeseen
annitanninelamaa @ gmail . com (välit pois) 
Tässä
blogin kakkoshaasteen kortti, joka tehtiin valmiiseen pohjaan.
Tälläinen on minun muistoni.

 
Tälläinen koti löytyy meidän pihapiiristä. Osaako joku kertoa kuka siinä voisi asustaa?


 Yhdellä iltakävelyllä Make sanoi, että jossain naukuu meidän kissa. Aikamme kuuntelimme mistä ääni kuuluu.
Tiesin, että on joko Miina tai Mustafa.
 Miinahan se oli...


Aika hyvä suojaväritys.
Eilen oli Ässän pesupäivä, kun oli niin lämmin päivä.
Tai oikeemmin helteinen päivä. Niin kuuma, ettei ulkona voinut juuri olla, kun heti alkoi ihoa kuumottaa.



 
Tuli puhdas koira!
Näyttää ihan pitkä karvaiselta, vaikka tavallisesti on ihan hylkeen näköinen.

Meillä Viiru on ominut Ässän paikan olohuoneessa. Tiedän, että makaa ihan kiusallaan siinä. Haluaa näyttää, että hän saa nukkua missä haluaa...



Tänään olisi tehnyt mieli lähteä ostamaan kesäkukkia, mutta sitten hillitsin itseni. Ei vielä, ettei halla vie, kun sekin on vielä varmasti edessä.
Mutta nyt minä taidan kipittää grillin ääreen, kun siellä kuulema paistetaan makkaraa!
Mukavia kesäpäiviä!

5 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Hei, kiitos osallistumisesta. Ai miten ihana idea kortissasi , tykkään kovasti.

Sanna kirjoitti...

Tikka tekee tuollaisia pesäkoloja. Sittemmin niihin voi muuttaa vaikka joku tiainen.

Maca kirjoitti...

Kyllä sopii vaihto1 Kerro vain aihe ja määrä. Minulla on valmiita kortteja oikealla palkissa tunnisteen alla ja ylhäältä löytyy lisää. Voin tehdä aivan uusiakin.

enkulin käsityöt kirjoitti...

Minä haluaisin vaihtaa kortteja. Lähetän illalla sähköpostia töiden jälkeen tarkemmin. Vapaat korttini ovat blogini sivupalkissa lukijoiden alla, olisiko niissä joku, vai haluaisitko tietyn aiheen. Minun osoitteeni maaki@netti.fi

Kainis kirjoitti...

Minäkin veikkaan pesäkolon asukkaaksi tikkaa.
Voin vaihtaa kortteja. Tosin minulla ei ole niitä paljon, joitakin haluan pitää itselläni, toisaalta en ole ajatellut, että tuo olisi vaihtari ja tuo ei:)