tiistai 28. toukokuuta 2013

Itkua Itellan takia ja iloa kirppikseltä!

Niin se vain on, että päiviin mahtuu isoa iloa ja suunnatonta suuttumusta.
Eilisen päivän suuttumuksen aiheutti Itellan kirje, jossa kerrottiin, että minulle tuleva kirje oli joutunut lajittelukoneen syömäksi.



Eihän siinä mitään, mutta yksi pipo oli myös lähetyksestä hävinnyt.
Itse puhelu Itellaan oli aivan naurettava. Ensiksi Itella-setä oli sitä mieltä etten minä voi tehdä valitusta asiasta, vaan lähettäjän pitää valittaa. No eihän lähettäjä tiedä mitään asiasta, kun hän on ehyenä laittanut kirjeen matkaan. Toinen valitus Itellan-setältä oli se, että miksei ole laitettu pakettina!?! Siis kuka laittaa kolme neulottua pienten lasten pipoa pakettina?!?
Nämä pipot oli pakattu muovipusseihin + talouspaperiin ja viety postin sisälle.
Sitten setä penäsi miten MINÄ voin tietää mitä lähetyksessä on!?
Viimeinen verenpainetta nostava kommentti oli se, että jos pipo löytyy, niin se lähetetään lähettäjälle, ei siis minulle. Joten lähettäjä maksaa UUDELLEEN postimaksut minulle.
Kyllä Itella palvelee!
Mutta onneksi tuo oli ainoa kiukutuksen aihe, muuten huomenna mahtui paljon iloa, isoa iloa!
Ellin kolmipyörä saapui. Hain myös uuden pyöräilykypärän valmiiksi odottamaan pyöräilijää.


Aluksi Elli ei uskaltanut ajaa ollenkaan, minun piti pitää tangosta kiinni kokoajan. Muutaman kerran pihatietä ajettiin yhdessä ja sitten...


Neiti viiletti jo yksin! Eihän se vielä ole täyttä vauhdin hurmaa, mutta kyllä ne jalat varmaan pikkuhiljaa vahvistuu. Oli koko illan niin onnellinen. Aamulla piti tarkistaa, että onhan pyörässä jarru päällä, ettei pyörä karkaa nurmikolle.Tänään ajattelin, että käydään ajamassa rannassa asti. 
Tuo oli eilisen huippu-ilo, mutta myös kirppiskierros oli todella antoisa.
Mahtavia löytöjä tein omasta mielestäni.

Miehille uusi Leijona tuotteen  timpurinhaalari, 2e!
Lapsille, perheelle ja minulle. Letra-mix koko perheelle ja tuo dino-laukku minulle.
Nikolle moottoripyörä-kirja ja Ellille Animea. Jojot molemmille. Ne on nyt meillä in!
Animet + moottoripyöräkirja maksoi YHT. 1e. Letra-mix 2,50e ja Dino 1e.

Todella halpoja löytöjä, eikös vaan?
 
Tarjotin 1,60 e ja tuo feikki mariskooli oli kallis 4,50e, mutta sopi tuohon tarjottimeen liian hyvin, että olisin voinut sen jättää kirpparille.

 
Askartelusälää. Paperikko pari euroa, tyynyliinat yht. 0,50e, pensselit pari euroa, pinkit koristeet oli kalliita 5e, mutta tuo väri-pakko ostos.

Viimeisenä muttei vähäisimpänä syntyvälle Ystävän vauvalle. Kaikki kokoa 68cm ja yhteishinta 0,60e!! 


 Kyllä kirppikset on mahtavia paikkoja!

Käsityörintamalla etenee silloin tällöin matto virkaten.
 Päätynee aikanaan yläkertaan!

7 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

Onnea uudelle pyörälle, siinä on hieno korikin :)

suvi kirjoitti...

aika käytöstä itellan puolelta :(
onnea uudelle pyörälle ja turvallisia ajo-matkoja ellille <3
kirppikseltä oot löytäny taas ihania juttuja :)

Tuula kirjoitti...

Itella <3 korottavat vielä maksujaankin. Kirjallista palautetta jos laittaisi? Myös tuosta puheluun vastanneesta. Mutta ei kannata laittaa kirjepostina, katoaa pian matkalla...

Kaisa kirjoitti...

Voi vitsi, kerro Ellille että hänen pyöränsä on paljon kätevämpi kuin minun!!!! Mäkin haluan matalan rungon (hädin tuskin saan kinttuni yli nykyisestä), kunnon korin (mulla on tarakka ja siihen olen köyttänyt irtokorin), lokasuojat ja kissansilmät takapyöriin (pimeinä syysaamuina aina hirvittää, että joku takaa tuleva ei tajua jotta edellä menee normia leveämpi pyörä)...

Kotilaiska kirjoitti...

Voihan vitsi onkohan se iteljooni peijooni syönyt mun sulle lähettämät kortitkin kitaansa, kun nyt en yhtään muista millon laiton sen kirjeen matkaan.Kauhee kohtalo niillä pipoilla ja törkeetä asiakaspalveluu.

Marita kirjoitti...

Onkohan minun kuori tullut perille?

Maju kirjoitti...

Johan oli kivoja löytöjä kirppikseltä! Hieno tarjotin!