lauantai 18. toukokuuta 2013

Ohi kulkiessa...

käytiin eilen Nikon kanssa Vartialassa Rompepäivillä.
Kivasti oli myyjiä, mutta hinnat aivan tähtitieteellisiä.
Esim. Tamara Aladinin kääntömaljakko 65e. 
(Tämä kuva netistä.)


Itse olen noita ostanut 0,50e ja 1,50e hintaan. Kaksi siis löytyy. Olisin voinut maksaa tuosta kyseisestä kääntömaljakosta max. 20e. Mutta eihän se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.
Mutta olisi siellä myös myyjiä joilla on hyvät hinnat.
Löysin tälläisen vanhan metallisen silmälasikotelon eurolla.



Olisin voinut maksaa enemmänkin. Tuo kotelo oli vain minun silmään kaunis. 
Sopii vaikka Nikon pilkkikoteloksi. 

Löysin tai oikeammin Niko hoksasi ihanan emaloiduin ristin minulle, eurolla tämäkin. On aika kookas ja pääsee minun avainnippuun tai roikkumaan autoni peiliin. Minulla on kyllä jo autossa sellainen ihana helmistä tehty risti, mutta se aina irtoaa siitä ketjustaan.


Eivät  löydöt siihen loppuneet! Löysimme todellisen löydön, jopa Maken mielestä!


MAHTAVA!
Hintaa euron, mutta tuon on niin ihana! 
Haaveilen, että joskus saisin aitan sisustaa tuollaisilla vanhoilla purkeilla ja vanhoilla työkaluilla. 
Tämä purkki löytää kyllä nyt paikkansa Nikon huoneen hyllyltä.

Minua harmittaa, että meillä kotona oli paljon noita purkkeja, oli "petkon" ja Esson peltipurkkeja.
 
Nuokin kuvat netistä.
 


Mutta ne tietenkin heitettiin roskiin. Eli mitä tästä opimme, mitään ei pitäisi ikinä heittää roskiin.
Minusta olisi hieno sellainen 200litrainen öljysäiliö kukkapöydäksi pihalle.
* juu tiedän, että olen outo...*

Meillä oli aamu oikein aurinkoinen ,kesäinen. Nyt meni pilveen ja kohta varmaan sataa.
Make laittaa pihalla autoaan ja aina on heti kavereita osallistumassa, jos ei muuten niin nukkumalla autossa!




3 kommenttia:

suvi kirjoitti...

no mutta...ethän sinä mikään outo ole :) öljy-säiliö ois ihan kiva pihassa kukkapöytänä.ei kaiken tartte olla nyky trendin mukaista;)

enkulin käsityöt kirjoitti...

Upeita löytöjä. Ristien keräijijänä tuo risti olisi minuakin kiinnostanut kovasti.

Ihanaa Helluntaita Sinulle

Manumiina kirjoitti...

Oletpa taas tehnyt hienoja löytöjä!