tiistai 18. kesäkuuta 2013

Anteeksi!

Anteeksi jokaiselta jonka kanssa minulla on ollut ATC-vaihto vaiheessa.
Vaihtajien kortit olen vastaanottanut ja vaihtarikortit olen myös tehnyt.
Nyt vain pitää laittaa kortit kuoreen. Postitan kortit huomenna.
 Korttinne ovat olleet ihania!
Aukaisin kuoret vasta eilen...

ANTEEKSI VIIVE!!!!

Viimeiset kaksi viikkoa on ollut aivan kamalaa aikaa. 
Yhden perjantain itkin peiton alla kokoajan.
On tullut niin paljon ikävää, että parin vuoden annos kahdessa viikossa.
Tätini sairastui syöpään.
 Olen itse ollut huonossa kunnossa, makasin lauantain sydänseurannassa lääkärissä ja olin varma että kuolen.
Tuli vielä kalliotakin suuremmat taloudelliset huolet sekä epävarmuus eläkkeen jatkosta.

Nyt kaikki on taas paremmin. 
Tulin juuri lääkäristä. Kaikki on muuten ok, mutta kalium-arvoni on alhainen ja se voi aiheuttaa rytmihäiriöitä. Siniset huulet taas johtuvat liian korkeasta INR-arvosta.
Tätini saa hoitoja.
Raha-asiatkin ovat taas mallillaan.

Tiedän, että minun olisi pitänyt ilmoittaa viiveestä, mutta en ole jaksanut. 
En ole pystynyt keskittymään oikein mihinkään, kun kokoajan on kaikki asiat ahdistaneet. '
Vielä kerran anteeksi.


4 kommenttia:

Funchis kirjoitti...

Heips,
voi hyvänen aika, ykskaks muistin, että jo pari viikkoa sitten ehdotit minulle atc-vaihtoa. Olin täysin unohtanut kommenttisi, sillä lukaisin sen aurinkoisella lomamatkallani, enkä oikein keskittynyt silloin kortteiluasioihin, vaan vain auringonpalvontaan ja maailman nähtävyyksiin. Mutta mutta, minkäslaista vaihtoa toivoisit, millä aiheella yms, vai onko asia vielä kiinnostava ? Olen toki valmis vaihtamaan. Olisiko niin, että tehdään vaihtoon uudet kortit, niin ja montako. Jos vaikka juhannuksen aikoina inspiraatio iskisi valoisina öinä :) Anteeksi unohdukseni.

suvi kirjoitti...

voisinpa halata sua nyt ihan oikeesti <3 mutta voin sen tehdä vain näin virtuaalisesti <3 voimia sinulle,päivä kerrallaan <3

Marita kirjoitti...

Kiitos kauniista korteistasi! Hyvää juhannusta!

Kotilaiska kirjoitti...

Kiitos korteistasi jotka tulivat jo ennen Juhannusta mutten sillon kerenny koneelle, pikku viive ei mitään haittaa, eihän tää korttien vaihtelu oo mitään järisyttävän vakavaa. Huoli vaan nousi pintaan että mitäköhän sulle on sattunu tai sun perheelle vaan nythän kaikki on taas jo aurinkoisemmalla puolen.Yritän saada korteista kuvat blogiini kunhan saan tätä juhannuksen alla tullutta korttisumaa pikkasen purettua.