maanantai 26. elokuuta 2013

Deco, ATC, ATC, ATC...


 Piialla oli tarjolla tuolla Facebookissa Atc-ja Deco askartelun harrastuspiirissä tarjolla 
ihana deco; valokuva ja lasin alunen.
Oma versioni yllä.
Minulla on ollut muutamia ATC-vaihtoja ja kortit postitin jo viime viikolla, joten ne ovatjo varmaan niin voin julkaista kuvat.







Eli tuollaisia kortteja lähti ja näitä alla olevia on tullut.
Osa näistä on jo aiemmin tulleita, mutta en ole tainnut kuvata ja julkaista niitä.
 








Kuka vaihtais lisää kortteja minun kanssa??
Laita meiliä tai kommenttia.

9 kommenttia:

Maca kirjoitti...

Sinullahan on ollut paljon vaihtoja, hienoja kortteja! Sain tänään korttisi, laitan blogiin myöhemmin. Kiitos kovasti, mukavia olivat!

RaijaAnnikki kirjoitti...

Kiitos vaihdosta.Tykkään kovasti ja ovat tosi ihania.laitan myöhemmin esille.

Riina Itkonen kirjoitti...

Kiitos vaihdosta, kaunit korttisi saapuivat tänään. Oletpa ollut ahkera kun olet tänne jaksanut kaikki korttisi kuvata :).

Heenu kirjoitti...

Kiitos vierailusta blogissani.
Aivan ihana blogi myös sinulla. Vaihdan mielelläni kortteja, jos vaan löydät mieluisat vaihtokortit.

Maju kirjoitti...

Voi että ovat kauniita!

Manumiina kirjoitti...

Minä voisin vaihtaa?
Onko sinulla vapaat kortit jossakin erikseen? Minun vapaat ATC-korttini löytyvät blogistani Vapaita ATC-kortteja tunnisteen alta.Sitten minulla on tosi paljon vanhoja vuodatuksen aikaisia kortteja, jotak pitäisi joskus kuvata uudelleen ja laittaa esille? Uskallatko ottaa riskin ja teen sinulle niistä yllätyslähetyksen?

Tanja kirjoitti...

Vaihdetaan vaan ja minulle voi laittaa summassa. Montako vaihdetaan?

Manumiina kirjoitti...

Hyvä, että sait selvää, vaikka ihan hirveästi näyttää olevan kirjoitusvirheitä tuossa minun edellisessä viestissäni.
Itse asiassa tulin laittamaan tänne s-postiosoitteeni, niin on helpompi sopia sen välityksellä vaihdosta.
manumiina(at)suomi24.fi

Anneli kirjoitti...

Onpas hauskoja kortteja :)