keskiviikko 28. elokuuta 2013

Haluatko auttaa minua?

Oletko valmis lähettämään yhden postikortin ja tekemään Ellistä maailman onnellisimman tytön?

Minulle tuli eilen illalla mieleen yllätys, jonka haluaisin toteuttaa Ellille, kun täyttää kohta 11v . 

Voisitko lähettää postikortin 25.-27.9.2013 Ellille. Olisi ihana ylläri, kun tulisi iso kasa postikortteja. 
Silloin näkymätön Eliina olisi edes hetken näkyvä...
osoitteen saat meilitse
annitanninelamaa @ gmail. com
(välit pois)
Vielä yksipyyntö, jaa tätä facebookissa, blogissasi...
Kiitos!

16 kommenttia:

suvi kirjoitti...

<3

Tuula kirjoitti...

Laitoin julkiseen blogiini. Osoite itsellä onkin.

Maria kirjoitti...

Mäkin olen tulossa mukaan!

Sanna kirjoitti...

Hauska idea!
Kuopushan koitti sillon sen kanssa kirjoitellakin, mutta ehkä sitten olivat sen verran eri ikäisiä tai jotain...

Phedra kirjoitti...

Laitoin sähköpostia ;)

Funchis kirjoitti...

Kortti tulee, vain muistini on esteenä, jos on.

Susanna kirjoitti...

Mukana olen ilomielin ;) Laitan sulle s-postia!

Irma kirjoitti...

Mukana olen Kortti tulee hyvä idea:)

enkulin käsityöt kirjoitti...

Kyselit Art Journalista. Olen katsellut muiden tekemiä töitä, ja tämä Art Journal voi olla vaikka vihko. Minä tein kansion, johon tuli renksut. Muoto on ymmärtääkseni vapaa. Sirkkis valaisi, että Art Journaliin tulee kirjoittaa tekstejä. Niitä olenkin lisännyt nyt jälkikäteen. Tämä Art Journal on tavallaan päiväkirja. Tähän jokainen voi tehdä oman versionsa. Laittelin Susannan kortit suurinpiirtein aikajärjestykseen. Tämän tekeminen oli tosi ihanaa ja rentouttavaa (ja aikaavievää)

Kiki kirjoitti...

Lähetin sinulle sähköpostia :)

Minttu kirjoitti...

Kikin vinkkauksesta löysin tänne ja kun rakastan korttien lähettelyä niin ilmottaudun mukaan. :)

Sesse kirjoitti...

Laitan sähköpostia :)

Kati kirjoitti...

Kikin vinkkauksesta, mukana ollaan, laitan sulle meiliä ja jaan blogissani :)

Minttu kirjoitti...

Nyt myös jaoin linkin blogissani. :)

koivunlehti kirjoitti...

Minäkin osallistun :) Osoite on.

Tuula kirjoitti...

Ihan mielenkiinnosta, muista sitten kertoa, että montako korttia Elli sai! Meinaan on tainnut levitä kivasti :)