keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Tervetuloa tekemään ATC-joulukalenteria minulle!



Mietiskelin kovasti, että tahdon itselleni joulukalenterin.
En tarvitse tavaraa, vaan haluan, että te rakkaat ystävät teette minulle 

ATC-joulukalenterin

Jokainen saa tehdä niin monta korttia kuin tahtoo, kortit suljetaan kuoreen, niin etten näe sitä ennakkoon. Kuoren päälle valitsemasi päivä.
Korttien aiheet saavat olla mitä vain, ei tarvitse olla jouluisia, mutta saa olla.
Joten valitse päivä (t) kommentoi ja laita viesti meiliini
annitanninelamaa @ gmail.com (välit pois)

Laittakaa viidakkorumpu soimaan, että saisin kokonaisen kalenterin itselleni!
Kiitos! Tervetuloa ilahduttamaan minua!

1.TiinaJ
2.Maca
3.Kiki
4.Enkuli
5.Enkuli
6.Riina
7. MerjaHannele
8.Manumiina
9. Anemone
10.Maca
11. Riina
12. Riitta
13.Merja Hannele
14.Riitta
15.TiinaJ
16.Anemone
17.Suttura
18.Manumiina
19.Suttura
20.Riitta
21.Maca
22.Riina
23.Anemone
24.Maca

11 kommenttia:

TiinaJ kirjoitti...

Hei tanja! Voisin ottaa numerot 1 ja 15. Tosi kiva idea! Laitan sähköpostia!

suttura kirjoitti...

Heippa Tanja!!!! Mä voisin ottaa kalenteristasi päivät 17 ja 19.... Laitan sulle sähköpostia

Maca kirjoitti...

Minä otan 2,10,24

Anemone kirjoitti...

Mulle 9,16 ja 23

Sanna kirjoitti...

Asian sivusta; mitä kuuluu Tabermann-tuunaukselle?

Kiki kirjoitti...

Voisin ottaa tuon numeron 3, jos mua ei diskata tästä, koska peukalo on täysin keskellä kämmentä :D Yritän parhaani ja lähetän sitten sen :)

enkulin käsityöt kirjoitti...

Minä voisin ottaa 4 ja 5 luukut

Riina Itkonen kirjoitti...

Mä varaan luukut 6, 11, 17, 22

Manumiina kirjoitti...

Vapaana ovat ilm. 8 ja 18? Minä voisin tehdä ne.

MerjaHannele kirjoitti...

Moikka!
Löysin tämän blogisi kiertoteitse. Ajattelin ilahduttaa muutamalla ATC-kortilla luukuista 7 ja 13. :) Niin ja minullakin on Joulukalenteri!

riitta hyvönen kirjoitti...

Heips ritu varaa 22 .7.ja 20 päivät joulukuuta