torstai 19. syyskuuta 2013

Tule tekemään leivonta-ohje vihkosta minulle!


Olen päättänyt alkaa leipomaan meidän perheeseen kaiken mahdollisen, koska se on halvempaa ja minulla on aikaa.
Laskin, että meillä menee kamalasti rahaa joka viikko pullaan.
Aina pitää olla kahvilla jotain. 
Munkkeja 10kpl menee yhdessä illassa ja se on 6,50e, seuraavana iltana on Voisilmä-pullavapitko, joka katoaa saman tien hintaa 2,90e. Seuraavana päivä Pullavan mansikka pitko 3,50e...
Siihen päälle vielä neljän päivän pullat ja keksit.
Siis JÄRJETÖN SUMMA VIIKKOON! 
Joku voi sanoa, että älä osta, mutta en halua Make pololta viedä sen kahvipullaa.
Haluaisin kasata kasan simppeleitä, suolaisia, makeita, helppoja, nopeahkoja, edullisia, maittavia, perinteisiä leivonta-ohjeita pikkuleivistä kahvikakuista torttuihin ja pullapitkoihin yksiin ja samoihin kansiin.

Tähän vihkoseen haluan kuitenkin sinun apua! 
Kirjoita minulle lempiohjeesi  (mieluiten monta) A5- arkille (A4-arkin puolikas), koristele se (ei korkeita koristeita) ja lähetä minulle.

Kasaan niistä vihkosen, jonka laminoin, että voin käyttää sitä huoletta kun leivon.

Joku voi sanoa, että tulosta netistä, mutta en halua sellaista. Haluan juuri sinun ohjeesi, sinun itsesi tyylillä koristeltuna!


 
Laita viestiä annitanninelamaa @ gmail . com (välit pois)
 niin saat osoitteeni jos sinulla ei sitä vielä ole.



7 kommenttia:

J O J O kirjoitti...

Minä osallistun :)

suvi kirjoitti...

Minä ja kans...tottakai haluan sulle antaa muutaman herkullisen,näppärän ohjeen:)

Sinikka kirjoitti...

Minä kanssa mukana:)

Riina Itkonen kirjoitti...

Mä osallistun. Muutaman ohjeen tulet siis saamaan :).Osoite mulla jo onkin.

Kiki kirjoitti...

Laitetaan tulemaan :) Mokkapalojen reseptin jätän pois ;)

aimarii kirjoitti...

Minä keksin jotain myös. Ihan arkista ja tavallista, mitä itse silloin tällöin leivon.

MerjaHannele kirjoitti...

Määki haluun!!!