torstai 3. lokakuuta 2013

Ennen magneettikuvausta...

Odottelen tässä kimppataksia, että pääsen magneettikuvaukseen ja minua ÄRSYTTÄÄ.
Minun aika on 15:00 ja kimppataksi hakee jo 13:15 eli olen jo klo 14.00 sairaalalla. 
Yhtä hiton odottamista taas.
Viimeksikin odotin kimppataksi enemmän kuin mitä minulla meni lääkärillä aikaa. Lääkärillä meni 15min ja kimppataksia, jossa olin yksin odotin yli tunnin.
Pitänee ottaa lehtiä mukaan, että saa edes lukea, vaikka se päähän käykin.
Minusta tuo kimppataksi ei ole kyllä mikään kamalan hyvä palvelu.

Tai sitten minä olen vain hankala ja inhoan odottamista.

Viime torstaina sain valmiiksi "sen" poppanan. 
 Tuli eteiseen, verhossa on samaa väriä.



 Tuossa vielä lähikuvaa.

Haluaisin tehdä toisenkin, mutta en tiedä "saanko" tehdä. Meinasin tehdä toisen heti perään, mutta minun annettiin ymmärtää, että muut menee minun ohi ja minä teen mitä minun annetaan tehdä.
Niin reilu käsityöpiiri meilläpäin!

Tänään en sinne ehdikään, kun on tuo kuvaus ja ei voi tietää milloin sieltä pois pääsen.
Toivottavasti tämän vuorokauden aikana.

Tehtiin sunnuntaina muffinsseja ja emme voineet muuta kuin nauraa monen monta kertaa tälle meidän apukokille.





 
On se niin ihana, vaikka välillä meinaa hermo mennä, kun ei vessaan pääse ilman, että koira odottaa oven takana.
 Olemme laihduttaneet Ässää tietoisesti. Ennen se oli niin vaikeaa, kun rohmusi myös Nallen ruuat.
Nyt alkaa jätkä olla jo elämänsä kunnossa ja jaksaa leikkiä KAUAN.

Tässä metsästetään Olli-Oravaa.
 

Mutta nyt täytynee alkaa etsimään sukkaa ja kenkää jalkaan.
Että pääsen odottamaan...


a

4 kommenttia:

suvi kirjoitti...

jaksuja sinne <3

Sinikka kirjoitti...

Ihana toi kukkatelinen. jal
ksamisia sinne<3

Saila kirjoitti...

Toivottavasti kaikki sujuu hyvin <3

Tuula kirjoitti...

Menikö kaikki hyvin?

Jos kaikki halukkaat saavat ensin tehdä yhden poppanan ja sitten seuraava "kierros" ?