keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Kuvatuksia.

En ole ehtinyt kirjoittaa... aika on mennyt facebookissa -tympeää.
Se on minun ainoa linkki ulkomaailmaan ja korostuu nyt, kun ei ole autoakaan...
Olen yksinäinen.
Kuvia olen kuitenkin jaksanut käydä välillä ottamassa.
Tänä aamuna, oli ensimmäinen pakkas aamu.
Rakastan talven tuloa!



Sunnuntaina oli todella mahtava taivaanrannan leiskunta.
Nämä kuvat meidän rannasta ja täysin muokkaamattomia.
Uskomattomia värejä, mutta kestävät vain hetken.
Ajoitus siis todella tärkeää.






Olen vain niin yksin...

11 kommenttia:

Sirpa ja Kollo kirjoitti...

Kauniita maisemia! :)

Voimia!

Minttu kirjoitti...

Hienoja kuvia! :)
Täällä on toinenkin yksinäinen, et ole ainoa päällä maan. Tuliko joulukalenteri kirjekuori?

Susanna kirjoitti...

Kauniita kuvia olet ottanut! Kunpa voisin sua jotenkin piristää! Koitahan jaksella siellä :)

suvi kirjoitti...

ihania kuvia oot ottanu <3 oot mielessäni joka päivä,pidä se facebook..

Tuula kirjoitti...

Kauniita valokuvia. Tuosta yhdestä tulee Vallillan verhot jotenkin mieleen :D

Kutookutoo kirjoitti...

Hienoja kuvia. Ja sitten kun tietää että se näkymä, se on varmasti vieläkin kauniimpi. Kun siellä on hajut, äänet ja tunnelma. Alin kuva on minun suosikkini noista tunnelmakuvista, vaikka kaikki ovat kauniita.

Yritä jaksaa, vaikka ei se aina ole niin helppoa. Halauksia!

marduska kirjoitti...

Syksyn raikas sää ja värit ovat huippua! Asutte upean maiseman äärellä.Ikävä lukea, että tunnet itsesi yksinäiseksi, toivottavasti nämä kommentit piristäisivät mieltäsi. On ihmisiä, jotka toivovat sinulle hyvää, minä yksi heistä.

Irma kirjoitti...

Ihania kuvia olet ottanut ja musikki
oli hieman surullinen mutta hyvä
Toivon sinulle kaikkea hyvää :)

Kiki kirjoitti...

Todella kauniita kuvia ja siellä paikan päällä tunnelma on varmasti ollut taianomainen. Voi voi kun me asuttaisiin vähän lähempänä toisiamme, kahvittelisin sun kanssa niin mielelläni :)

Anonyymi kirjoitti...

Sattuman kautta törmäsin aivan ihanaan blogiin.
...menee tovi että luenläpi.
Sen verran lukasin,siitä käsityö-kerho asioista.
Niin eikö olekkin kumma ,kun menet johonkin jossa ns. olevinaan silmää tekeviä,olet ilmaa ,kukaan ei vaivaudu kuuntelemaan saati sittten kysymään kuulumisia.
Pitää nousta pöydälle ja huutaa ja huitoa!!!HEI MINÄKIN OLEN TÄÄLLÄ!!!
NOIN SE PITÄIS TEHDÄ,VAAN KUKA VIITTII;))...ja jaksaa,hoh´´hoijaa´´
Saat minusta vakkari lukian TAATTU!!!
Oikein ihanaa alkavaa kirpakkaa lokakuun loppupuolta...
-siipirikko-

Sissi kirjoitti...

Hienoja kuvia! Voi kun asuttais lähempänä, et taatusti olis yksinäinen, kun minä olisin teillä jatkuvasti! :) <3