tiistai 26. marraskuuta 2013

Joulukalenterien luukut!

Joulukuu lähenee kovaa vauhtia...
Minun ja Ellin kalentereista on vielä luukkuja tulematta.
Ellin kalenterista saapumatta ovat luukut
4. Nina
7.Saila
9.Telihani
10. Aila
15.Nina
17.Kiki
19. Telihani
20.Suttura
22. Riitta.


Minun ATC-kalenterista saapumatta seuraavat luukut
3. Kiki
4. Enkuli
7. Merjahannele
13.Merjahannele
17.Raili
Jos on unohtunut tai ettet voi laittaa, niin ilmoittakaa, niin hommaan ne luukut sitten itse.
Ei siis mitään stressiä!

8 kommenttia:

Pohdiskelija kirjoitti...

Hei mikäs tää juttu? Kerrotko tai laitatko linkkiä,jossa tietoa, kiinnostaa kyllä....

Tanja kirjoitti...

Kirjoitin sekavasti, nuo luukut on jo varattu, mutta ovat saapumatta. :)

Pohdiskelija kirjoitti...

Ahaa, okei :-D

Kiki kirjoitti...

Kiki ilmoittaa muistavansa, mutta olen hidas Hämäläinen :D Luukun täyte on melkein valmiina ja muistan kyllä :) Laitan hyvissä ajoin matkaan niin ehtii varmasti tuohon 17 päivään mennessä. ATC:täkin olen jo väkertänyt :)

Saila kirjoitti...

Olen kyllä muistanut, mutta en ole kiirettä pitänyt... Tosin nyt kun tuo postinjakelu toimii miten toimii = ei oikein toimi, olisi varmaan hyvä laittaa jo luukku tulemaan. Siis laitan :)

MerjaHannele kirjoitti...

No eipähän ehtinyt 17 päivään mennessä... olin hukannut tämän postauksen, joten tosi hyvä, kun muistutit!!!

MerjaHannele kirjoitti...

Pukkasi stressin... ehkä ei postipoika saa tuotua tuota 7. luukkua ajoissa kun Itsenäisyyspäivä on tässä välissä. Postin kulku kun on aika hidasta Suomessa. Ulkomailta mulle tuli Glitter Potin paketti tosi äkkiä... perjantaina iltapäivällä laitoin tilauksen ja seuraavan viikon tiistaina oli lentopostissa tullut paketti luukussa. Se oli nopeeta - sanon mä! Tuntuu, että kotimaan posti on puolet hitaampi..

Anonyymi kirjoitti...

Heips!
Laitoin s-postia siulle ihanista magneeteistasi.
Hyvää joulunodotusta!
Terv. RitvaL.