keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Painaa painaa...vaikka aivot savuaa!

Olen tehnyt suurta ajattelutyötä viime viikosta lähtien. Monta ideaa ja muuta leijuu ilmassa ja muotoutuvat aikoinaan säännöiksi ja ehkäpä johonkin oikeen hyvään tulokseen.
Monta ideanikkaria mukana ja toivotaan, että saamme tuulta purjeisiin.
Enempää en kerro. 
Paljastan sitten enemmän, kun on kaikki valmista.
Tämän takia minun osoitteitten jako on ollut myöhässä noihin vaihtoihin, mutta nyt ne on hoidossa ja saatte itse kysyä osoitteet ja saatte ne sitten paluupostina.
Anteeksi etten pysynyt aikataulussa.
ANTEEKSI.
 

4 kommenttia:

Vilimarika kirjoitti...

Ei mua ainakaan haittaa. Elämässä on toisinaan asioita, jotka pistävät aikataulut uusiksi.
Iloa ja inspiraatiota sinulle!

Sisko kirjoitti...

Hyvin käy näinkin. Ei ole niin millin ja päivän päälle tämä korttitouhuilu! Mulla oli kortit valmiina jo ajat sitten.
Onnea, mitä nyt sitten aherratkin!

Funchis kirjoitti...

Hei, sain kahdelta ihmiseltä tammikuun vaihtokortit, Täti Punaiselta ja Jaanalta. Jäiköhän nyt joku ilman ? Voin lähettää edelleen jommat kummat, jos tulivat väärään paikkaan.

Tanja kirjoitti...

Funchis: Tarkistan tilanteen :) Hyvä minä!