tiistai 12. elokuuta 2014

Pientä pintaremonttia.

Talon maalaaminen oli tämän kesän pää tavoite Maken lomalle. Se saatiin tehtyä. Nyt on talo maalattu ja samoin ikkunan puitteet.



Pientä pintaremonttia tehtiin alakerran rappuun. Maalattiin seinät ja lattiat. 
Lattia ei näy, mutta oli ennen betonilla ja nyt sitten vaaleansinisellä betoluxilla maalattu, laitettiin myös rappuun valo. "valmiissa" kuvassa puuttuu vielä listat, joista tulee valkoiset ja samaten valkoisen maalin saa tuo laattojen ylläpuolella oleva lankku. Hirsiseinät jää hirrelle.
Tuota betoluxia näkyy hiukan tuossa "valmiissa" kuvassa.


Pieni remontti, mutta niin näkyvä.

Make oli lomalla kaksi viikkoa ja miltei kokoajan touhusi jotain. Ei osaa olla paikoillaan ja tekemättä mitään. Onneksi edes välillä huilasi kissansa kanssa.
Emma on Maken kissa, juttelee vain Makelle ja yleensä antaa vain Maken silittää.
Minua pitää täysin mitättömänä piikana, jolta äkäisellä ja vaativalla rääkäisyllä nauuuuuuu vaaditaan ruokaa.
Makelle kehrätään ja kurnutettaan kauniisti.



Yhtenä aamuna saimme makeat naurut. Ässä oli kohteliaana koirana antanut luunsa nukkua patjallaan ja hän itse nukkui lattialla. 


Meillä alkoi arki, olen siis yksin päivät tuntuu orvolta olla yksin. Tai en minä yksin ole, onhan minulla kissat seurana ja Ässä.
Mutta tälläkin hetkellä kaikkien seurustelu on tätä luokkaa.


3 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

Mun täytyy kyllä sanoa, että nautin täysin rinnoin tästä itsekseniolosta, kun koko kesän on ollu vähintään yksi ihminen seurassa 24/7... koulut alkoi viime viikolla, mutta silloin oli isäntä sairaslomalla. Eilinen meni dkt-ryhmässä ja kaupoilla, mutta tänään oon saanut kuunnella klassista musiikkia radiosta ja touhuilla just sitä, mitä oon halunnut :)

enkulin käsityöt kirjoitti...

Tämä kesä oli ihannekesä maalaushommiin.

Minäkin jouduin jäämään pakkolepoon kipsin kanssa kuukaudeksi yksin.
Nautin hiljaisuudesta niin, etten raski edes radiota laittaa päälle.

suvi kirjoitti...

<3