keskiviikko 28. tammikuuta 2015

Kilpi-Vaivainen

Minua on vaivannnut kilpirauhasen vajaatoiminta vuosia. 
Elokuusta lähtien on ollut lääkitys. Kuitenkin arvot vaan laskee ja laskee.
Minulla on todella voimakkaat oireet; mm.ssa palelen tosi rajusti. 

Tuntuu, että kylmyys tulee keuhkoista. Ääriverenkierto on heikkoa. 

Olen nenä, kädet, ja jalat jäässä vaikka minulla on kolmet pitkät housut, kaksi pitkähihaista paitaa ja villatakki. Lisäksi vielä peitto sekä kaksi kissaa lämmittämässä.


 Olen siis tuolla peittokasan alla!

Liityin Suomen kilpirauhasliittoon ja sain sieltä esitteen mitä oireita vajaatoiminnassa on ja noista minulla on miltei kaikki, mutta ei kuivaa ihoa eikä tuota akilesjänneheijasteen hitautta.
Joten voitte arvata, että olen välillä todella kipeä.
Nyt lääkitys alkaa tehota pikku hiljaa ja olo alkaa parantua...



1 kommentti:

suvi kirjoitti...

Jaksamista ja voima-halauksia sinulle <3