perjantai 13. helmikuuta 2015

Talviunilta herännyt!



Todellakin! 

Elämän onnellisuus on niitä pieniä asioita. Tänään minä olen todella onnellinen!

En edes muista viimeksi olen ollut näin virkeä!
Tämä tunne on aivan mahtava!
Ja tiedän mikä tämän saa aikaan!
Kun nukkuu kahden viikon valvomisen jälkeen kokonaisen yön heräämättä!

Olen tuntenut tänään ihania onnen tunteita monesta asiasta.

Olen saanut synttäri-ja ystävänpäivä onnitteluja. Ne lämmittävät kovasti mieltä.

Lisäksi eilen tein todellisia löytöjä Halpahallista.

Löysin ihanaisia viherkasveja 2e/kpl



Minä joka en yleensä löydä mitään mieleisiä/sopivia vaatteita mistään.
Minulla on varmaan kauhean outo maku. 

Löysin vaikka mitä ja tajuttoman halvalla- ainakin minusta!

Kaikki kuvakollaasissa olevat vaatteet 40e!! 
Oikeassa yläkuvassa on
punainen tuubihuivi + on farkut ja kiiltävät juhlahousut.





Oli sellainen tarjous, että jo alehinnoista puolet pois, joten ekavillatakki maksoi 3,75e. Että nyt oli varmasti halvempaa ostaa kaupasta kuin kirpparilta.

Kallein oli tuo eläinkuosi paita, se maksoi 10e.

Ulkona paistaa ihanasti aurinko, ihan keväisesti.
Taidan lähteä Jukkiksen kanssa  ulos.

Vaikka Jukkis ei taida olla samaa mieltä!


8 kommenttia:

RaijaAnnikki kirjoitti...

Hyvää ystänpäivää ja iloa sinulle.

Liiolii kirjoitti...

Ihana kuulla, että päivä paistaa elämässäsi! ^_____^

Hanna kirjoitti...

hienoa Tanja ! <3 ja hyviä löytöjä. :)

Sanna kirjoitti...

Ihanan kuuloista! Ensinnäkin se, että olet saanut nukutuksi - on totta, että kunnon yöunet parantaa mielialaakin - ja se että olet tehnyt löytöjä kaupasta! Kun ei ole paljoa rahaa, tulee iloiseksi, jos saa jotain hyvää ja sopivaa halvalla.

enkulin käsityöt kirjoitti...

Mukavaa Ystävänpäivää sinulle.

Manumiina kirjoitti...

Hyvää Ystävänpäivää!

Saila kirjoitti...

Hyviä löytöjä olet tehnyt. Mukavaa, että välillä on niitä aurinkoisiakin päiviä, niin jaksaa paremmin niitä varjoisempia <3
Hyvää ystävänpäivää!

Eija kirjoitti...

Hyvää Ystävänpäivää!