lauantai 11. huhtikuuta 2015

Ihania ylläreitä, kortteja ja ostoksia...

Ihan ensiksi ison iso kiitos!
Katille!

Meinasi ihan tippa tulla linssiin, kun tämän ihanan lähetyksen avasin. 


ja iso kiitos myös Suville!
Kiitos kalentereista, ne päätyvät kirjekuoriksi ja kirjeeseen koetan vastata mahdollisimman pian.



Sain myös monta ihanaa pääsiäiskorttia. Kiitos jokaiselle minua muistaneelle!

Rakastan pääsiäiskortteja siksi niitä keräänkin.
Minusta niissä on aina sellainen ihana kevään fiilis. Lisäksi niitten värit puhuttelevat minua.




Ihanat sävyt jokaisessa kortissa.

Minulla on kauhea fiilis tehdä ATC-kortteja. Jopa niin kovat, että innostuin pitkästä aikaa tilaamaan kuvia. Viime tilauksesta on aikaa vuosia.



Näm ihant kuvat löysin Degoretasta. Tykkään!

Nyt ei puutukaan kuin tyypit jotka vaihtaisi minun kanssa ATC-kortteja.


Vaihdatko mun kaa ATC-kortteja?


Ja tosiaan jos tiedät muita vaihtajia, niin minun blogia saa mainostaa! Kiitos!

Loppuun kuva Jukkiksesta joka nauttii elämästään ihan kympillä. (ainakin uskon niin)


6 kommenttia:

Kati kirjoitti...

Ihania yllätyksiä olet saanut :)
Mie aina voin vaihtaa Atc- kortteja sinun kanssa.

Maca kirjoitti...

Minäkin voin vaihtaa, mutta vasta toukokuussa. Käykö?

Tuula kirjoitti...

Mukavaa postia. Kommettiisi blogissani: Heti jos on yksikin merkkivaate, niin tuntuu hinta nousevan pilviin. onneksi meillä kelpaa tavallinen perusvaate ;D - Joskus vaan isken silmäni sellaiseen pakettiin, jossa on kaikkea omaa silmää miellyttävää (merkkejä tai ei) niin koitan onneani. Harvoin onnistun ;D

Puuhis kirjoitti...

Ihanat pääsiäistunnelmat korteissa!

Kyselit minulta Mixed media-töistä. Mixed media-töissä ei ole mitään sääntöjä. Itse olen tehnyt kolmiuloitteisia töitä, pienimmät taulut ovat 10cm*10cm ja isoimmat 40cm*80cm. Mutta mikään ei estä tekemästä miniatyyrejä vaikkapa ATC-kortteina...

Selma kirjoitti...

Hei :-)
Minulla on sinulle vartavasten tehtynä kolme ATC:tä. Julkaisenko ne blogissani vai haluatko niistä kuvan sähköpostin liitteenä?

Sirutuuli kirjoitti...

Nättejä nuo pääsiäiskortit.