maanantai 12. lokakuuta 2015

ATC-joulukalenteri- lähde mukaan!



ATC-joulukalenteri

Tehdään 24 ATC-korttia, yksi kortti on = yksi luukku.

Kortit lähetetään minulle vastauskuoren kera, jossa on tarpeellinen määrä postimerkkejä ja sinun osoitteesi.
Sekoitan kortit osallistuneitten kesken niin, että jokainen saa monen tekijän kortteja.
Atc-kortit pakataan kirjekuoreen tms. (ei mitään valtavan paksua kirjettä -> huom. postimaksut)

 YKSITELLEN 

ja kirjekuoren päälle laitetaan päivämäärä jolloin luukun saa avata.

Muista kirjottaa korttiin tekijän tiedot sekä saako kortin julkaista.
Jouluaaton kuoreen laitetaan joku pieni kiva ylläri

 (esim. askartelutavaraa tms. ) hinnaltaan 2e. 


Ilmoittautumiset minun sähköpostiin ja otsikoksi
 ATC-joulukalenteri!


annitanninelamaa @ gmail. com 
(välit pois)

Tervetuloa mukaan ja jaathan tämän 

blogissasi- kiitos!





2 kommenttia:

Susanna kirjoitti...

Moi! Mä laitoin sulle sähköpostilla kyselyä että onko se "pienten ilojen joulukalenteri" vielä voimassa kun et ole laittanut vielä mitään tietoa siitä ;) Tuliko tarpeeksi osallistujia siihen?

Emilie kirjoitti...

Kiitos vaan vinkistä. Olen niin vasta-alkaja, etten varmaan saa aikaseksi 24:ä korttia mitenkään :) Vasta muutaman olen tehnyt. Täytyy vielä opetella ja hankkia tarvikkeita. Tämä on niin uusi maailma kaikenkaikkiaan, että joka päivä löytyy jotain ihasteltavaa :)