torstai 24. syyskuuta 2015

Löytöjen löytöjä.

Olen monesti ihmetellyt kirppislöytöjä.
Miten joskus löytyykin juuri sitä mitä on etsinyt.
 Mielessä oli etsiä kummitytölle syyskengät sekä leluja ja tadaa...



Tälläinen setti löytyi. Kengät 1e ja tuo nappulapeli (mikä sen oikea nimi onkaan?)niin ikään 1e.
Lääkärisetin ostin ihan uutena, että neitille tulee leluja, kun niistä on ollut vähän pulaa.

Lisäksi minulla oli mielessä ajatus löytää joku kannellinen rasia tarroille, joita käytän kirjeissä.
Kuin tilauksesta vastaan tuli tämä!



On vanha leipä/eväsrasia, mutta juuri sopiva minulle ja hintaa oli 5e. Ihan kohtuu hinta, kun monesti pidetään peltirasioilla hintaa kymppejä. Tosin sen hintaiset peltirasiat eivät minun mukaan lähde. 

Pienissä asioissa taas kerran hyvän mielen salaisuus!




6 kommenttia:

RH kirjoitti...

Joo, peltirasiat on hinnan kiroissa. Samoin emaliset astiat.
Tuo nuppipeli tuo mulle mieleen oman lastentarha-aikani, tuollainen oli tarhassa ja se oli tosi kiva. Kotona ei kummoisiakaan leluja ollut, tai ainakin ne oli tylsiä ja puhkileikittyjä :)

suvi kirjoitti...

ihania löytöjä! Aina ne löydöt piristää,varsinki,jos vielä saa tosi edullisesti :)

http://tuijankortteilua.blogspot.com kirjoitti...

Löysit tosi mahtavia juttua kirpparilta. Kannattaa käydä useammin !!!

TiinaJ kirjoitti...

Kivoja kirpparilöytöjä.... Juu, koristellaan decossa molemmat puolet :) Ja tervetuloa mukaan!

Sari | Muistojen polulla | kirjoitti...

Ihana tuo vanha leipälaatikko <3

Anonyymi kirjoitti...

Kivat löydöt taas kerran! :)