lauantai 16. huhtikuuta 2016

Tervetuloa mukaan ATC-SWAPPEIHIN!!!

Tehdäänpäs pitkästä aikaa...


ATC-SWAPPEJA!!!

ATC-vaihto

Mukaan pääsee viisi askartelijaa ja jokainen tekee viisi korttia. 

Korttien aiheet ovat seuraavia:

vihreä
punainen
 lause
kierrätys (materiaalit kierrätettyjä; lehdistä jne.
vapaa aihe

Kortit lähetetään minulle ja mukaan laitetaan omalla nimellä ja postimerkillä varustettu kirjekuori.

Jaan kortit arpomalla ja postitan takaisin.

Ilmoittautuminen alkaa nyt ja kortit pitää olla minulla viimeistään viikolla 18 eli 2-8.5.

Kortit postitan 10.5 takaisin.

Mukana:
minä
TiinaJ
Kati
Anemone
Päivi L
TÄYNNÄ


Kiertävä ATC-kuori

Täytän A4-kokoisen kuoren atc-materiaalilla (ei kuitenkaan pohjia) ja osallistujat tekee materiaaleista minulle ATC-kortteja! 
Kuoreen laitan minun tekemiä ATC-kortteja jokaiselle tekijälle yksi kortti, jonka saa jokainen itse valita.
Kuori kiertää tekijät ja palaa minulle.

Mukana:
minä
TiinaJ 
Kati
Päivi L
RaijaAnnikki
Funchis
Tervetuloa mukaan!

Mainostakaa -kiitos!!

10 kommenttia:

TiinaJ kirjoitti...

Kivat ideat!!!! Minä ilmoittaudun molempiin eli 5 kortin ATC-vaihtoon sekä Kiertävään ATC-kuoreen!!!

Kati kirjoitti...

Ihanaa, mukana molemmissa :D

Anemone kirjoitti...

Minäkin voin tulla mukaan molempiin :)

Päivi L kirjoitti...

Nyt kovasti innostais tehdö atc-kortteja tosi pitkästä aikaa. Ilmoittaudun molempiin mukaan1

Päivi L kirjoitti...

Jos nyt sais aikaan linkin blogiin, mikä ollut pitkän aikaa käyttämättä.

RaijaAnnikki kirjoitti...

Tulisin tuohon kiertävään kuoreen.

Eija kirjoitti...

Hei!
Kyselit blogissani mikä letteri on. Se on 9 pikkukortin taskukirje, jotka tehdään sovitulla aiheella ja korttien taustapuolikin koristellaan. Kortit laitetaan muovitaskuun, jossa on taskut 9:lle kortille. Kirjeen taskuihin laitetaan pieniä lahjuksia ja yhteen taskuun laitetaan kirje. Kirjeessä voi kertoa itsestään ja harrastuksestaan tai voi vain kertoa kuulumisiaan. You Tubessä on videoita hakusanalla Pocket Letter, käy kurkkaamassa. Mukavaa puuhaa :)

Funchis kirjoitti...

Voin osallistua molempiin juttuihisi. Jos sulla jemmassa osoitteeni, se on edelleen sama.

Tanja kirjoitti...

PäiviL: laitatko osoitteen
meiliini
annitanninelamaa @ gmail.com (välit pois) :)

Silkku kirjoitti...

Hauskaa Vappua sinulle ♥