lauantai 23. heinäkuuta 2016

ATC-joulukalenteri- Tervetuloa mukaan!

ATC-joulukalenteri

Tehdään 24 ATC-korttia, yksi kortti on = yksi luukku.

Kortit lähetetään minulle vastauskuoren kera, jossa on tarpeellinen määrä postimerkkejä ja sinun osoitteesi.
Sekoitan kortit osallistuneitten kesken niin, että jokainen saa monen tekijän kortteja.
Atc-kortit pakataan kirjekuoreen tms. 

(ei mitään valtavan paksua kirjettä) huom. postimaksut)

 YKSITELLEN 

ja kirjekuoren päälle laitetaan päivämäärä jolloin luukun saa avata.

Muista kirjottaa korttiin tekijän tiedot sekä saako kortin julkaista.
Jouluaaton kuoreen laitetaan joku pieni kiva ylläri

 (esim. askartelutavaraa tms. ) hinnaltaan 2e. 


Ilmoittautumiset minun sähköpostiin ja otsikoksi
 ATC-joulukalenteri!


annitanninelamaa @ gmail. com 
(välit pois)

Ilmoittautuminen alkaa nyt ja kestää aina 1.9.2016 asti. 

Kalenterit lähetetään minulle 1.11.2016 

mennessä ja tämän jälkeen jaan kalenterit ja postitan saajille!

Kommentoimalla mukaan! 
Tervetuloa mukaan ja jaathan tämän 

blogissasi- kiitos!


4 kommenttia:

Kati kirjoitti...

Mukana tänkin vuonna :D
Aurinkoista viikonloppua.

Anemone kirjoitti...

Mukaan myös !

Tanja kirjoitti...

Anemone: Laitatko osoitteesi?

merenneito kirjoitti...

Moi, aloin uudeksi lukijaksi :) saako tähän osallistua vaikkei oo omaa blogia? Tai on mut ei oo tullu pitkään aikaan kirjotettua... oon myös alottelija näissä atc-jutuissa mut ehkä mä opin tässä samalla :D